בכיר השב"כ לשעבר מעריך: "ראשי החמאס לא ברחו מעזה"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on בכיר השב"כ לשעבר מעריך: "ראשי החמאס לא ברחו מעזה"

    דביר קריב, בכיר שב"כ לשעבר למימרן ב'מהדורה המרכזית': "בשנה ממוצעת מסכלים בערך 600 פיגועים, בשנה האחרונה עברו את ה-800. אנחנו מדברים על מפלצות ואנחנו צריכים לעשות רק פעולות שנכונות בשתי היבטים: שמחזקות את אחדות העם ונכונות לביטחון המדינה"

    צילום: צילום פרטי
    12:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דביר קריב – איש שב"כ לשעבר: "בשנה ממוצעת מסכלים בערך 600 פיגועים. בשנה האחרונה עברו את ה-800 פיגועים שסוכלו. אנחנו לא בוחרים את האויבים שלנו. אנחנו מדברים על מפלצות ואנחנו צריכים לעשות רק פעולות שנכונות בשתי היבטים: שמחזקות את אחדות העם ונכונות לביטחון המדינה. לצערי המנהיגים בוחנים את הצעדים גם בהיבט הפוליטי. באירוע היום של הכנסת התרופות הוכנסו יותר מידי קרדיטים פוליטיים. כל הבכירים לקחו אחריות על מחדל מתקפת הפתע והיום זה נראה שכולם ברחו מאחריות. את הפוליטיקה חייבים להניח בצד בזמן מלחמה ולצערי זה לא קורה".

    על הכנסת התרופות: "קטאר היא לא מתווכת הוגנת כמו הצרפתים. כאשר הם מעבירים משלוח לעזה חייבים לבדוק את תכולתו".

    על החטופים: "זה נושא מורכב מאוד. את שליט חיפשנו במשך 5 וחצי שנים ללא הצלחה ועכשיו מדובר על 136. צריך לקבל גם מודיעין מדויק וגם שתהיה היתכנות מבצעית לשחרור".

    עוד אמר: "אני מעריך שהסיכוי שראשי החמאס עברו למצרים קטן מאוד, הם ירגישו הרבה יותר בטוחים 60 מטר מתחת לאדמה ברצועה. יש לנו מודיעין טוב בסיני ואני מעריך שיש מודיעין שהם עדיין ברצועה"

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צריך להקשיב לפאן המקצועי של החברה האללו